Novosti
Booking.com pokreće sljedeću fazu svog programa za održivost za partnere koji pružaju smještaj
Budući da je branša sve više fokusirana na certifikate trećih strana, novi je program osmišljen za ubrzavanje napretka i brže stjecanje certifikata među partnerima.
Tvrtka Booking.com, jedna od vodećih digitalnih platformi za putovanja u svijetu, najavila je najnoviju fazu razvoja svojeg programa za održivost usmjerenog na partnere, te je testirajući poboljšani put za stjecanje certifikata treće strane, u prvi plan stavila potrebe smještajnih objekata.
Održivost sada ima ključnu ulogu u poslovanju turističke branše i branše putovanja, a potkrepljivanje tih napora certifikatima trećih strana postaje sve važnije. No globalni putnici istovremeno traže nove razine jasnoće i dosljednosti, pri čemu gotovo polovica njih (45%) izjavljuje da su im smještaji s oznakom veće održivosti sve privlačniji, a više od dvije trećine (67%) slaže se da bi sve stranice za rezerviranje putovanja trebale koristiti iste certifikate ili oznake o održivosti.
No certifikati još nisu globalno rašireni na ponudu smještaja; 63% anketiranih partnera Booking.com-a izjavilo je da bi htjeli saznati koji su certifikati trećih strana dostupni u njihovoj regiji, a njih 75% željelo bi znati koje prakse primijeniti. Cilj je novog programa odgovoriti na ta pitanja.
Partneri će od danas putem vlastitog Booking.com portala moći pristupiti prilagođenim uvidima koji će ih voditi do stjecanja certifikata trećih strana koji najbolje odgovara profilu, potrebama i radu njihova smještajnog objekta. U ranoj testnoj fazi bit će dostupan podskup certifikata trećih strana, kao i softver za održivost tvrtke BeCause, koji će i partnerima i izdavateljima certifikata olakšati razmjenu velike količine podataka.
Partneri će istovremeno dobivati ciljane savjete i resurse za radnje koje bi mogli poduzeti u kategorijama kao što su voda, rasipanje hrane, energija, plastika i lokalna zajednica. Smjernice se generiraju na temelju njihovih odgovora na detaljnu anketu kojom se prikupljaju karakteristike, lokacija te postojeći napori i certifikati povezani s održivošću objekta.
Gotovo četvrtina (24%) partnera izrazila je zabrinutost u vezi s visokim troškovima certifikata trećih strana, pa će Booking.com nuditi i informacije o organizacijama koje nude financiranje, popuste za certifikate i manje naknade za trajnu pretplatu. Partneri će povrh toga imati trajan pristup obrazovnim resursima, od raznih materijala u tvrtkinu Partner Hubu, uključujući priručnik za održivije pružanje smještaja, do online tečajeva razvijenih u suradnji sa Svjetskom turističkom organizacijom UN-a.
Za smještajne objekte koji su već stekli certifikat treće strane te će se informacije i dalje jasno prikazivati na Booking.com, što će, u kombinaciji s mogućnošću filtriranja pretraga po tom kriteriju, putnicima dodatno pomoći da jednostavno prepoznaju odgovarajuće objekte. Dosad se uz više od 18000 smještajnih objekata na platformi prikazuje certifikat treće strane.
„Nevjerojatnih 83% anketiranih putnika izjavilo je da im je održivije putovanje važno. I dalje smo odlučni u namjeri da pomognemo smještajnim objektima u procesu prelaska na održiviji rad, te da putnicima olakšamo donošenje svjesnijih odluka”, rekla je Danielle D’Silva, direktorica za održivost u Booking.com-u. „Mnogi od naših partnera već uveliko napreduju na tom putovanju, no ima onih koji možda ne znaju gdje početi ili kako odabrati certifikat koji im najbolje odgovara. Krajnji nam je cilj da omogućujući partnerima da donose informiranije odluke i, ubrzavajući njihov napredak, pomognemo pri premošćivanju jaza između broja smještajnih objekata s certifikatima trećih strana i brojnih opcija dostupnih na tržištu.“
Booking.com-ov pristup i dalje je savjetovati se s nezavisnim stručnjacima i organizacijama kao što su Globalno vijeće za održivi turizam (GSTC), Svjetska turistička organizacija UN-a i Travalyst, pri čemu suradnja cijele branše ima ključnu ulogu u tome kako premostiti neke probleme s kojima se putnici susreću pri donošenju odluka o većoj održivosti i prepreke u radu s kojima se suočavaju smještajni objekti i drugi akteri. Kako se program bude razvijao, Booking.com nastavit će tražiti najutjecajniju ulogu koju može imati u tome, pružati podršku partnerima, korisnicima i branši općenito u zajedničkim naporima da održivije putovanje postane nešto što svi na svijetu mogu iskusiti.
Booking.com naručio je ovo istraživanje koje je neovisno provedeno na uzorku od 31.550 ispitanika u 34 zemlje i teritorija (1000 iz SAD-a, 1000 iz Kanade, 1000 iz Meksika, 1000 iz Kolumbije, 1000 iz Brazila, 1000 iz Argentine, 1000 iz Australije, 500 iz Novog Zelanda, 1000 iz Španjolske, 1000 iz Italije, 1000 iz Francuske, 500 iz Švicarske, 1000 iz Ujedinjenog Kraljevstva, 1000 iz Irske, 1000 iz Njemačke, 1000 iz Nizozemske, 1000 iz Belgije, 1000 iz Danske, 1000 iz Švedske, 950 iz Hrvatske, 500 iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, 1000 iz Indije, 1000 iz Kine, 800 iz Hong Konga, 1000 iz Tajlanda, 1000 iz Singapura, 1000 iz Tajvana, 1000 iz Vijetnama, 1000 iz Indonezije, 1000 iz Filipina, 1000 iz Južne Koreje, 1000 iz Japana, 1000 iz Južne Afrike i 300 iz Kenije).
Za sudjelovanje u anketi ispitanici su morali imati barem 18 godina, a uvjet je bio i to da su putovali barem jednom u posljednjih 12 mjeseci, da planiraju putovanje u 2024. te da su pri planiranju putovanja glavni donositelji odluka ili su uključeni u donošenje odluka. Anketa je provedena online u veljači 2024.
Istraživanje koje je proveo Booking.com na uzorku od 5340 pružatelja usluga smještaja iz 18 zemalja (SAD, Velika Britanija, Španjolska, Italija, Njemačka, Francuska, Portugal, Austrija, Hrvatska, Grčka, Brazil, Meksiko, Japan, Indonezija, Kina, Australija, Tajland i
Indija). Anketa je provedena online u siječnju i veljači 2024.
Kontakt za medije:
Franka Šimić
PR Executive
franka.simic@dialog-komunikacije.hr
0997323412
-
Novosti7 dana ago
Održano je prvo školovanje i Stručni seminar pravilne montaže građevinske stolarije od strane Instituta ift Rosenheim
-
Promo4 tjedna ago
Evo kako svakoj kupaonici nadodati stil i klasu: TECE predstavio proizvode koji transformiraju svaku kupaonicu
-
Novosti4 tjedna ago
Prva epizoda GBC Croatia podcasta u okviru projekta BuildingLife2
-
Novosti6 dana ago
Održiva Ura: Održivost industrijskih zgrada
-
Interijer3 tjedna ago
6 trendova koji će biti aktualni u 2025. godini prema dizajnerima
-
Novosti3 tjedna ago
DANI ARHITEKATA 9.0 – save the date
-
Uncategorized2 tjedna ago
17. Dani Pasivne kuće u Hrvatskoj
-
Novosti2 tjedna ago
Pogledajte nominacije za Piranesi 2024 nagradu