Connect with us

Promo

Strateški imperativ za uspjeh u građevinskoj industriji: Prednosti korištenja specifikacija na VOLUM3 platformi

Objavljeno

on

Od početnog istraživanja do konačnog odabira proizvoda i materijala, arhitekti kroz specifikacije pomno definiraju tehničke zahtjeve i kriterije izvedbe koje materijali i proizvodi moraju zadovoljiti. Za uspješnu izradu specifikacije potrebno je osigurati jasne smjernice i standarde, dobro opisane metode izvedbe te kvalitetu gradnje.

Kako bi odgovorili na ove izazove, stručnjaci usmjereni prema budućnosti okreću se digitalnim specifikacijama, a platforma poput VOLUM3-a pruža rješenje koje je usklađeno s dinamičkim potrebama modernih projekata. VOLUM3 se aktivno suočava sa svim izazovima struke pružanjem inovativnog pristupa upravljanja građevinskim projektima i izradom specifikacija.

Jedna od ključnih prednosti VOLUM3-a je ta da je rješenje dovoljno fleksibilno za korištenje na manjim projektima, ali istodobno dovoljno snažno za rad na najvećim i najkompleksnijim komercijalnim projektima. VOLUM3 pruža i direktan pristup podacima proizvođača unutar iste platforme, pojednostavljujući proces pronalaženja odgovarajućeg proizvoda ili materijala. Ovaj proaktivni pristup značajno smanjuje rizik povezan s korištenjem zastarjelih podataka te osigurava sigurno i točno izvođenje/ugradnju specificiranih proizvoda na gradilištu.

Tijekom procesa izrade arhitektonskih specifikacija, arhitekti blisko surađuju s različitim dionicima. Komuniciraju s klijentima, građevinskim timovima, inženjerima, dizajnerima interijera i proizvođačima kako bi osigurali da navedeni proizvodi odgovaraju ukupnoj viziji i zahtjevima projekta. Učinkovita komunikacija i koordinacija sa svim stranama ključne su za postizanje uspješnih ishoda projekta. Kroz ove funkcionalnosti, VOLUM3 osnažuje stručnjake da djeluju pametnije, smanjuju rizike te poboljšavaju učinkovitost svojih projekata i profitabilnost.

nacrti nekog projekta
Nacrti projekta / Skica: Volum3

Specifikacije su ključni dio svakog građevinskog projekta, a ako se ne raspišu i ne komuniciraju na pravi način, može doći do loše kvalitete i skupog ispravljanja kasnije. Zato je važno imati prave alate. VOLUM3 je razvio platformu za suradnju prilagođenu posebnim potrebama građevinske industrije, omogućujući besprijekornu koordinaciju i pristup svim relevantnim informacijama.

gradilište i digitalna platforma
Upotreba na gradilištu platforme Volum3 / Foto: Volum3

Ova platforma pomaže osigurati da se specifikacije pravilno raspisuju i komuniciraju, minimizirajući rizik od grešaka i podržavajući informirano donošenje odluka od strane dionika projekta. Korištenjem VOLUM3-a, stručnjaci mogu optimizirati svoje radne procese i pružiti bolje rezultate, štedeći vrijeme i novac.

Prednosti korištenja VOLUM3-a kao platforme za kolaboraciju na projektima:

  1. Poboljšanu suradnju i dijeljenje informacija
  2. Pristup najnovijim proizvodima i materijalima, smanjujući rizik od pogrešaka i nesporazuma
  3. Donošenje odluka temeljeno na točnim i provjerenim podacima
  4. Ubrzanje procesa kroz intuitivno i jednostavno sučelje
  5. Smanjenje vremena potrebnog za izradu specifikacija
  6. Prilagodljivost trendovima industrije za stvaranje sigurnijih i energetski učinkovitijih građevina

Korištenje specifikacija uz platforme za suradnju poput VOLUM3-a može značajno poboljšati učinkovitost i uspješnost projekata. Pravilno razvijene i komunicirane specifikacije ključne su za osiguravanje kvalitete i uspjeha projekta. S VOLUM3-om, stručnjaci imaju pristup specijaliziranoj platformi koja olakšava koordinaciju, minimizira rizik od grešaka i omogućava informirano donošenje odluka pružajući pristup svim relevantnim podacima. Korištenjem ovog alata za suradnju, dionici projekata mogu optimizirati svoje radne procese, smanjiti greške i postići bolje rezultate.

U nastavku donosimo iskustva korisnika koji su bili izravno uključeni u projekte te iznose svoje dojmove o kolaboracijskoj platformi koju koriste tijekom svih faza projektiranja i gradnje.

Aljoša Kotnjek, projektant, Kupari Dubrovnik Resort

VOLUM3 se pokazao nezamjenjivim u uredu, posebno kada sudjelujem u međunarodnim natječajima. Osim što ga koristim za slanje podloga suradnicima, često se oslanjam na njega i za pripremu zapisnika nakon sastanaka koji nam olakšava slijed događaja i donošenje odluka. Dobro organizirani sastanci i detaljni zapisnici značajno su doprinijeli uspjehu svih naših projekata, čineći komunikaciju u timu iznimno učinkovitom bez mogućih nesporazuma.

Filip Tomaško, projektant, Kupari Dubrovnik Resort

U početku sam brzo savladao osnovne stvari u radu s VOLUM3-om, ali još uvijek učim i otkrivam nove funkcionalnosti kako prolazim kroz radne zadatke.

Na projektu Kupari Dubrovnik Resort, VOLUM3 nam služi za komunikaciju sa suradnicima, dijeljenje dokumenata te organizaciju tima. Na jednom mjestu imamo sve informacije sa sastanaka i starijih faza projekta. To je značajno olakšalo praćenje razvoja projekta na kojem trenutno radimo i smanjilo potrebu za traženjem informacija na različitim mjestima. Najviše koristim module vezane uz idejne i glavne projekte, kao što su Zadaci, Sastanci i Nacrti.
Iako ne koristim sve module, jednu od manje poznatih funkcionalnosti koju smatram dragocjenom je Adresar suradnika koji nam pomaže brzo pronaći kontaktne informacije i olakšava komunikaciju unutar tima.

Dora Kodrić, senior projektant, Rimac Campus

Kada sam tek došla u ured VOLUM3 mi je djelovao prilično kompleksno, no s aktivnim i svakodnevnim radom brzo sam savladala sve potrebne vještine. Trenutno sudjelujem u radu na projektu Rimac Campus i sve naše sastanke provodimo putem VOLUM3 platforme. Bilježimo zaključke i održavamo komunikaciju sa suradnicima, investitorom, izvođačem, nadzorom te vanjskim suradnicima. Budući da je Rimac Campus trenutno u fazi izgradnje, najviše se oslanjamo na module za sastanke i zadatke.

Smatram da je glavna prednost VOLUM3-a u tome što su sve važne informacije zabilježene po zadacima i dostupne svim relevantnim sudionicima. Na taj način olakšava se praćenje tijeka događaja odnosno izmjena, te je u konačnici jednostavnije pronaći određeni zadatak nego tražiti po e-mailovima. Kada nam je potrebno, lako možemo izvući dogovore s početka projekta i vidjeti eventualne izmjene te tko ih je inicirao.

Također, nadzor je vrlo zadovoljan zapisnicima s gradilišnih koordinacija koje vodimo putem istoimenog sastanka. Na taj način neriješene teme ne padaju u zaborav, a praćenje dogovora i odgovornosti postaje znatno jednostavnije. Što se tiče manje poznate funkcionalnosti, osobno mi je omiljen OCR prilikom uploada nacrta. To je izuzetno korisna značajka jer ubrzava proces i štedi vrijeme koje bi inače bilo utrošeno na ručno unos, pogotovo kada imate 70 listova po etaži.

online katalog proizvoda
Online katalog proizvoda / Skica: Volum3

Ivana Marić, projektant, Rimac Campus

Na projektu Rimac osim modula za sastanke i zadatke, redovito koristim i nacrte u Aktualnom setu. Obzirom na opsežnost projekta, često je praktičnije i brže pronaći određene nacrte unutar VOLUM3 platforme nego u Archicadu, posebice kada su u pitanju nacrti interijera i detalji. Kroz ispravno označavanje nacrta i specifikacija, mogu lako pronaći i organizirati sve potrebne informacije, što je od ključnog značaja na velikom projektu.

Jedan od konkretnih primjera gdje VOLUM3 doprinosi uspjehu projekta je izrada specifikacija za troškovnik. Struktuiranje informacija na ovaj način omogućuje mi da sve relevantne podatke o specificiranim proizvodima pronađem na jednom mjestu.

Svima kolegama bih preporučila korištenje službene elektroničke predaje nacrta putem platforme VOLUM3, budući da se, nažalost, još uvijek previše koristi tiskana dokumentacija – spasimo šume 🙂

Volum3 logo

VOLUM3
Trg E. Kvaternika 3/3, 10000 Zagreb
T. + 385 1 333 1909
info@volum3.com
www.volum3.com

Popularno